søndag 10. november 2013

Stretch - 2 - 3 - 4, bend - 2 - 3 - 4



Jeg har bestemt meg for å begynne å jobbe med sommerkroppen'14 nå som jeg ikke bruker all energi på å drikke øl. Låta ovenfor sier forøvrig at det går an å gå ned i vekt og likevel drikke øl, men det har ikke fungert så godt for min del. Det er dog en hyggelig tanke.

Men nå har det seg slik at jeg er programert til å ville oppnå resultater i går, så motivasjonen har en tendens til å gjemme seg innerst i skapet under de halvråtne treningsstrikkene mine.


Etter en middelmådig treningsøkt forventet jeg naturligvis å se 2009-kroppen i speilet.


Men skuffelsen bredte seg over hele kroppen da jeg i stedet mer kunne skimte kroppen fra 2005.


Det var nok omtrent på det tidspunktet jeg i stedet hentet Theodor og la meg i fosterstilling.


Neida, man skal da ikke gi opp så lett.


Wups, feil bilde.

Via diverse sosiale medier har jeg nemlig lært at det ikke hjelper å gi opp!


Sees til sommer'n, da.

Ingen kommentarer: